هزینه طراحی سایت را خودتان بررسی کنید

نوشته شده توسط:مریم حبیبی | ۰ دیدگاه

برای هر یک از صاحبان وب سایت یکی از مهمترین اهداف برای وب سایت، در معرض دید قرار گرفتن وب سایت شان می باشد. در حالی که روش های مختلفی برای ایجاد حضور خاص در اینترنت وجود دارد، اما فقط تعداد کمی از آنها واقعاً موثر هستند و ارزش تلاش برای دیدن هزینه طراحی سایت کلیک کنید تا کردن را دارند.
بازاریابی ایمیل یکی از سریع ترین و ساده ترین روش ها برای افزایش فروش و سود در هر کسب و کار می باشد. با ایجاد تغییرات از "صفحهء فروش" به یک مدل بازاریابی ایمیل، کار بسیار راحتی برای افزایش نرخ فروش و سود آن تا 10 برابر و یا حتی بیشتر می باشد.
اندروید (Android) نام یک سیستم عامل موبایل است که توسط شرکت گوگل توسعه داده میشود. این سیستم عامل اوپن سورس است و برپایه هسته لینوکس بنا شده است. اندروید بر خلاف سیستم عامل iOS آیفون که فقط پردازنده های ARM را پشتیبانی میکند، بر روی انواع مختلفی از پردازنده ها (ARM, MIPS, Power Architecture, x86) قابل نصب است. از سال 2008 تاکنون تلفن های همراه متعددی با استفاده از این سیستم عامل به بازار ارائه شده اند. همچنین چندین Tablet PC نیز با استفاده از این سیستم عامل به بازار ارائه شده اند.
در صورتی كه بخشی از وب سایتتان آماده نیست دلیلی بر استفاده از علائم و نوشته هایی با مضمون "در دست ساخت" وجود ندارد. اكثر كاربران با مشاهده چنین پیغامها و علائمی، تصویر نامناسبی از سایت شما در ذهن خود می سازند كه از بازدید مجدد آنها از وب سایت شما جلوگیری می كند.
یکی از راه های واقعاً کارآمد و موثر برای حضور بهتر سایت در اینترنت از طریق بازاریابی موتور جستجو انجام می گردد. صاحبان وب سایت از مزایای موتور جستجو از طریق به نمایش درآمدن سایت شان در لیست نتایج جستجو در هر زمانی که اشخاص در جستجوی چیزی از طریق موتورهای جستجو هستند، بهره مند میشوند.
نرم افزارهای جانبی اندرویدی با استفاده از زبان جاوا نوشته میشوند و برای ارتباط با لایه های زیرین سیستم عامل میتوانند از کتابخانه های جاوایی اندروید استفاده کنند. بخش رابط کاربری سیستم عامل اندروید با زبان جاوا نوشته شده است و بسیاری از برنامه های اندروید هم با جاوا نوشته شده اند. اما این سیستم عامل ، Java Virtual machine ندارد . برای اجرای برنامه های جاوایی روی این سیستم عامل، کدهای جاوا به کدهای Dalvik تبدیل میشوند و سپس روی Dalvik virtual machine اجرا میشوند. (دالویک یک ماشین جازی جاوایی است که برای سیستم عامل اندروید بهینه شده است تا هم RAM و هم CPU و هم باطری کمتری مصرف کند). برنامه های جاوایی معمولی هم که روی گوشی های دیگر اجرا میشوند با استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز ماشین مجازی جاوا مانند j2ME MIDP Runner روی این سیستم عامل قابل اجرا هستند.
مطمئناً در گذشته توصیه هایی در این مورد بازاریابی شنیده بودید، اما حقیقت این است که هر چه ارسال ایمیل و بازاریابی از این طریق بیشتر باشد، مطمئناً فروش شما نیز بیشتر خواهد شد. به مراتب فروش شما بیشتر خواهد شد زیرا هم فرصت های بیشتری به خریداران می دهید و هم مشوق خرید آنها خواهید بود. در ضمن ارتباط بهتری را با افراد گسترش خواهید داد...
از دیگر عوامل موفقیت یك سایت به روز رسانی آن است. برای حفظ بازدید كنندگان سایت خود سعی كنید سایت خود را به محلی متروكه تبدیل نكنید. حتی اگر مطلب مهمی برای ارائه كردن در سایت ندارید، با اضافه كردن یك خط نوشته به كاربران اطلاع می دهید كه این سایت هنوز زنده است.اگر سایتی با بیش از یك صفحه دارید (۹۹ درصد مواقع همینطور هست) ، آنها را طوری طراحی كنید كه كاربران با حداقل تعداد كلیك بتوانند به دیگر صفحات مورد نظرشان منتقل شوند. به عبارت دیگر لینك صفحات اصلی و مرتبط را در همه صفحات سایت بگنجانید.
هر وب سایت در موتور جستجو که مقدار زیادی ترافیک وب سایت دریافت می کند، شانس بیشتری برای ایجاد سود بیشتر در مقایسه با وب سایت هایی که کمتر در معرض نمایش هستند، خواهند داشت. به عبارت دیگر حجم بالای ترافیک سایت معادل درصد بالاتری از فروش و تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار می باشد. هنگامی که هدف شما دستیابی به حجم عظیمی از ترافیک وب سایت می باشد، بازاریابی موتور جستجو (SEM) قطعاً رسانهء برنده برای رسیدن به این اهداف می باشد. کافی است تصور کنید که وب سایت شما در بالای لیست نتایج خاص در موتور جستجو به نمایش در آمده و هر زمان که افراد در جستجوی اطلاعاتی مرتبط با شما هستند، دقیقاً با وب سایت شما مواجه می شوند.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه