تصاویر دارای خصوصیت alt در تبلیغات

نوشته شده توسط:مریم حبیبی | ۰ دیدگاه

این که چگونه بسیاری از مردم آلت تگ را "برچسب ALT" میدانند در حالی که در واقع ویژگی ALT تصویرافزونه و برچسب ورودی و یک ویژگی است ، برچسب نیست. بسیاری از اوقات مردم با اشاره به "تگ ALT" اشاره به متن در تگ و یا عدم آن دارند . بنابراین من سعی می کنم برای اشاره به آن به عنوان "ALT" این اشتباه را تصحیح کنم.
تصاویر بسیار مهم هستند و استفاده از آنها در تبلیغات شما بسیار مهم است. با توجه به این مورد شما به احتمال زیاد به فروش بیشتری می رسید اگر شما صفحه نمایش یک عکس یا تصویری از محصول خود را در تبلیغات خود قرار دهید.
با توجه به ورود واژه نامه من، برچسب "شخصیت های نشانه گذاری است که نشان می دهد از آغاز تا پایان یک عنصر و محتوای عناصر خود توسط قلاب، احاطه شده است.
تهیه یک عکس
یک ویژگی ای است که "بخشی از یک عنصر را فراهم می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد آن عنصر بدهد."
در ابتدا شما نیاز به گرفتن یک عکس از اقلام خود برای فروش دارید. شما می توانید یک عکس را با دوربین دیجیتال و یا یک دوربین معمولی گرفته و از آن استفاده کنید.سپس شما باید آن را به یک فرم دیجیتال اسکن کنید.
هنگامی که ویژگی ALT در عنصر خود است ، پس از آن متن را در آن صفت متن ALT قرار میدهیم. این متن جایگزینی است که افرادی که در حال بازدید از وب سایت ها یا تصاویر هستند با خواندن صفحه نمایش یا ابزار خودکار مانند عنکبوت موتور جستجو در آن نمایش داده شده و آن را میخوانند.
بهینه سازی تصویر
شما نمی خواهید یک تصویر که بیش از حد بزرگ است مورد استفاده قرار دهید.باید قبل از آن که عکس را بر روی وب سایت قرار دهید برای حفظ زمان دانلود سریع آن را ویرایش کنید. یک قاعده ی خوب این است که تصاویر خود را در حدود 10-20KB یا کمتر کنید. برخی از راه ها برای انجام این کار:
فقط اینترنت اکسپلورر پشتیبانی از نمایش متن ALT به عنوان نوک ابزار را انجام میدهد. و این ممکن است تغییر پیدا  کند. این یک ایده خوب برای استفاده از صفت Title است آن هم هنگامی که شما نیاز به یک نوک ابزار به جای تکیه بر صفت Alt که در نظر گرفته شده است دارید. در واقع، شما باید با استفاده از صفت Title برای بسیاری از چیزهایی که مردم با استفاده از ویژگی ALT انجام میدهند ، انجام دهید.
برش تصویر پایین و استفاده از آیتم اصلی برای فروش
استفاده از فرمت JPG
فشرده سازی فرمت JPG
قرار دادن تصویر بر روی وب
هنگامی که شما تصویر را مهیا میکنید ، نیاز به آن دارید که آن را بر روی وب قرار بدهید.بسیاری از گزینه های میزبانی رایگان در دسترس وجود دارد و میتوانید از آنها استفاده کنید.
قیمت طراحی سایت شما بسته به امکانات و گرافیک شما دارد. حالا تصاویر شما نیاز به این دارد که هنگامی که شما تصویر خود را آپلود کرده اید، شما نیاز به استفاده از URL دارید.url شما معمولا با نام سرور شروع میشود، پس از آن پوشه و یا محل سکونت و سپس زیر هر دایرکتوری که شما ممکن است داشته باشد، پس از آن فایل تصویر است. به عنوان مثال :
http://efanet.ir/ ~ jennkyrnin / سبز item.jpg
اضافه کردن تصاویر به تبلیغات بسیار مهم است و تاثیر بسزایی در فروش بیشتر دارد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه